UPPE SITTA NATT!

min kväll/natt/dag har jag spenderat med linneapetersson & stinaperbrink.
då dom kom till mig ungefär 8, har inte sovit inatt iaf, ute & tog lite bilder klockan 6 på morgonen inte ett dugg trötta.
jag och linnea somnade en kvart, vid ungefär 7.
stina var uppe hela tiden, tills hon somnade i fåtöljen & jag vaknade med att linnea låg och skrattade.
eftersom stina hade pratat i sömnen & tydligen drömt nått & såklart trillat av stolen då hon låg på golvet och yrade.
gitt som fan, måste göras om! ♥
min dag idag blir nog att sova & bara ta det lugnt.
får se vad som händer ikväll vet faktiskt inte riktigt ännu. men vi hörs! ♥

Inte jätte serriöst men ändå sjuukt kul.





 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0