play it spicy or lovely

inte gjort så mycket idag, eftersom det duggade lite idag när jag vaknade, fast sen blev det sol. men har ju som sagt bränt ansiktet rejält och det gör att jag måste ta massa salvor och det är jätte svullet runt ögonen, så kunde knappt öppna ögonen idag när jag vaknade, ont. efter det åkte jag till mercadona och handlade och senare vidare till nått annat. fast har faktiskt hunnit plugga, titta film, spela fotboll med min syster, bakat och ätit kina mat. och den caffe latten på bilden här nere, rekomenderar jag till dom som ska åka till spanen någon gång, riktigt god. hörs ♥

+++ de nya shortsen jag köpte igår är på bilden här nere, men visar bättre bilder när jag kommer hem, och har även köpt en till playboy perfym.
  








Kommentarer
Postat av: h

tack sötnos :)

2011-04-21 @ 23:13:53
URL: http://fattigamiljonarer.blogg.se/
Postat av: isabella

sv; du ställer in tiden till den tiden då du vill inlägget ska komma upp :)



så härligt det ser ut!

2011-04-23 @ 17:31:49
URL: http://barabellas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0