surprised surprise to you

helt sjukt kul. nej men har dansat i stor sätt hela dagen och kvällen, hade p-tid i skolan då vi dansade med lena och nu på kvällen har vi gjort genrep inför dansuppvisningen tills imorgon, som jag hoppas går bra! och nu har jag precis ätit thai mat, gitt. hann även med en runda på stan innan med tjejerna! men här får ni en liten outfit på hur jag såg ut idag + en sjukt bra låt.
 
 och imorgon är det dansuppvisning ju, alltså betyder det att jag är på statsteatern från klockan 09.00 - 18.00 och efter det följer även oscar med hit, så kan bli lite dålig uppdatering. men ska hinna med något och senare kommer även bild bomb från hela uppvisningen. ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0