hänger upp en hatt på väggen.

som sagt var jag på marknad idag i La Mata, fyndade ett par vita skor, en vit byx dress och ett vitt halsband. och den bilden på den vita gubben, verkligen hatar sånna, så äckligt läskiga. står som en staty helt stilla i flera timmar. och det var hur mycket smycken som helst, fast alla ringarna var så stora, så det gick inte. men det var så mycket folk också för det är typ som en vana för alla spanska, så vi orkade bara någon timme.
och nu ikväll har jag och mamma varit på habaneras i en timme, titta bara lite sådär eftersom vi ska dit där någon gång till, men hittade ett par mörka shorts, en ring och en bikini. och som jag sagt innan, visar jag allt när jag kommer hem. bild bomb. puss

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0