det jag sökt länge, har du min käraste.

har tänkt på bloggen hela dagen, känns så konstigt när man inte bloggar mer än 1 gång per dag, så kommer absolut ändra på det när jag kommer hem! idag har jag faktiskt badat i poolen, vilket var inte det härligaste först, fast det var ändå 23 grader! och jag har i stort sätt solat hela dagen, ( brunis ). har även ätit grillat för första gången på året, härligt! man känner verkligen att det börjar bli sommar. men längtar såklart hem till alla nu, hoppas också att alla där hemma fått mycket sol.  puss















Kommentarer
Postat av: isabella

sv; Jodå bra! Inget bra väder dock :P

2011-04-24 @ 17:06:14
URL: http://barabellas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0