grattis stina bästa olsson

denna texten är till en riktigt fin person, som heter stina olsson.

du är en sån jävla fin person ska du veta, så många fina minnen vi har tillsammans.
när vi var 7 år då vi åkte till spanien tillsammans, midsommar 2010, alla sommardagar vi suttit och snackat ute över bar himmel, alla födelsedagar & några nyår. 
du är verkligen som min riktiga syster, vi har gått igen allt man nästan kan, till och med som små, då vi bråkade och en av oss satt på toa golvet och den andra i köket, då vi skrek på varandra för att den ena fick ha en finare docka? det var till och med så, att vi var för mycket med varandra så vi fick ha uppehåll i två veckor för våra föräldrar, bara för vi började bråka om allt.
då min pappa fyllde år och du gav honom nått troll som jag tror fortfarande han har kvar.
och när jag fyllde år och fick såna neger dockor och du lekte sönder dom, du låssades att dom var dina adopterade barn och sprang runt med en dock vagn.
när vi satt i min säng under en stjärn himmel och tittade in i en kula och sa någon text vi hade hört i en film och vi trodde vi såg en häxa så sprang vi och skrek,
då vi filmade och vi var stört kära i darin och du sa : åh han är så jävla sexig, och jag sa : när jag träffar honom ska jag fråga chans på han! haha.
det är till och med så att jag inte kan äta med din familj, för att när jag möter blicken med saga så börjar jag skratta, efter det börjar lisa och sen din mamma, sen blir det inte lika kul när vi inte kan sluta.
till och med när jag tycker du är så dum mot lisa, är jag med henne och inte med dig, och den dagen när saga fotade oss, asså det är verkligen något speciellt med familjen olsson som är så underbart.
när jag sätter min fot i ditt hus börjar jag skratta, för att du har en sån fin familj! 
asså sånt här man bara inte kan glömma, och detta är nog bara en början på allt.
livet går vidare, och just denna dagen är speciell bara för du fyller 14 och om ett år blir du byxmyndig och får moppe, vilket jag tror du längtar till, om jag känner dig rätt!
men det är alltid något eller någon som fan ta mig alltid lyckas komma imellan dig och mig som jag ryser när jag hör, jag vet inte varför det är så, kanske för att alla andra tar för sig, medans jag bara är den som tar det försiktigt, men jag tror du uppskattar att jag inte är som någon annan. och vi hjälper varandra i vått och tått.
och jag känner på mig att denna sommaren kommer jag att tillbringa med en väldigt fin fin tjej som heter stina olsson, och denna sommaren ska ingen komma imellan dig och mig, inga kompisar eller killar, denna sommaren ska inte bli som förra, då vi var ovänner, åt en sån otroligt onödig sak.
och allt jag skrivit nu är bara ihoptryckt som en liten saga, allt detta vi har gått igenom kan verkligen ingen slå och om en dagbok skulle slå ihop alla våra minnen är bara detta som en mening.
jag tror igentligen inte att jag någon gång har fattat hur mycket jag uppskattar dig som min vän, och jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig stina olsson. ♥


låten är också ett litet extra minne.

Kommentarer
Postat av: stina

aw.

sannisen !

älsakr dig finaste vännen, vårt & tort ska det bli!

alla minnen, värt guld asså!

helt sjukt!

jag älskar diig suuuper mycket!

det är du som har en fin familj. & syster? ja det kan man nog kalla det, jag springer runt i underkläder när hela din familj är hemma. haha.

många fler minnen ska det bli!

sommaren 2011 ska bli vår! ser fram emot den :)

puss ilu<3

2011-02-14 @ 00:19:13
URL: http://staystrong.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0