be yourself

s o v a s o v a s o v a
det har jag gjort en del detta lovet.
men andra saker har jag ju också hunnit med.
men snart blir det som vanligt igen komma tillbaka till det gamla.
skola . plugga . prov.
men ändå rätt gitt att jag bara går i skolan 1 vecka.
sen åker jag till fjällen/sälen i 1 vecka med julia & några andra familjer till.
visst man kommer efter en del i skolan, men vem bryr sig?
det tar man igen sen efter.
skönt att slippa det ett tag, bara vara borta från allt här hemma.
skulle igentligen träffat moltas och svante idag. men det blir kanske av imorgon.
istället har jag sovit, tittat tv. ätit taimat & tatt det allmänt lugnt.
nu ska jag gå ner & titta någon film och njuta av mitt sista lov. hörs

wesc hörlurar.
tror jag beställer.


HISS


DISS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0