fjällen.

min dag.
vaknade med linnea vid 3,sen stack hon vid 5.
datan för mig sen packa/duscha/äta/plugga.
rätt mycket att plugga på eftersom jag är ledig 1 vecka. menmen sånt får man ta.
så, ja.
ni får väl ha det så bra i skolan denna veckan ska tänka på er. haha
men har dator med mig så kommer skriva ändå och bilder kommer förhoppningsvis också.
så vi hörs väl sen när jag är framme.
men många underhåller på mobilen hela natten iallafall.
så godnatt / god morgon.

musik bomb.

min lilla prinsessa.

castle walls

live your life

längesen

bränner

celebration

move that body

in my head

de bara e så

tänk alla gånger

I love you

miss me

higher

firework

we r who we r

you're not alone

one shot 2 shot

when I'm gone

fading

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0