if we never meet again.

vad gör man här i fjällen?
jo det vet alla, åker skidor. så ja, det är det jag har gjort idag och mycket annat har jag också hunnit med.
åkte alla tjejena i morse, senare stack julia o jonna hem.
men jag stannade med de andra.
åkte nog till toppen minst 10 gånger. o det var extra isigt idag.
men yes, åkte alla dessa (gupp backarna) eller vad man ska kalla det?
men ah trillade ovanligt mycket. någon gång låg alla tre på stigen. haha
senare in i deras stuga för att värma sig. och efter det ut igen, det var kvälls åk.
så därför var sitt liftarna öppna till 7 istället för halv 4.
åkte lite till, sen mötte vi upp pappa o janne.
åkte ungefär till 6, sen stack jag o pappa till mitt för att äta.
somnade i 1 timme, vaknade av att jonna ringde. för vi skulle på bio.
så kom nyss hem från bion, rätt okej film.
och den hette : meet the...little fockers.
och ja. orkar inte berätta i detalj eftersom jag skriver ganska mycket ändå.
men nu ska jag somna min lillasyster och senare sova själv. för ska upp 9 imon. hörs. ♥

även en bild på filmens fodral.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0