början på det goda.

körde hemmifrån vid 22.00 igår.
körde .. körde .. körde.
man sov ju bara lite halft hela tiden, eftersom man låg och vred på sig i en trång bil.
sen vaknade jag vid halv 9.
men ah då var vi i sälen/fjällen.
åkte till nått ställe och åt frukost.
sen körde vi runt lite, sen tittade vi lite i EXPERIUM.
det innebär då, det nya badlandet.bowling hall.biograf.bar/resturang. osv.
sen körde vi och fixade skidor, pjäxor & stavar .
och senare till skilodge asså hotellet.
tog in alla saker, sen fick vi vänta 2 timmar på rummet.
sen när vi väl fått rummet, packade vi upp.
lite senare kom julia, då vi fikade med familjerna.
sen skulle dom hämta deras skidor. så hänkade jag, så träffade vi familjen nilsson.
så åkte jonna, nellie,julia & jag ute i backen.
senare gick jag in på hotellet och tittade solsidan.
och nu ska jag gå och möta jonna,nellie & julia.
för vi sätter oss och spelar tecknet i baren vid brasan.
sen blir det att sova ut & imorgon väntar en lång härlig dag i backen.
så vi hörs när vi hörs. ♥
bilder jag tog från fönstret nyss. utsikt mot backen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0