måndag. 17 januari. 17.10. sälen/fjällen. lindvallen.

steg upp vid halv 10.
frukost - ta på säg alla kläder - ner till skåpet och ta på sig pjäxorna och skidorna.
ut åkte någon backe, sen vidare för att väcka jonna och julia.
väntade till dom var klara sen gick vi ut och åkte mötte upp malva och nellie också, åkte typ 2-3 timmar.
sen in i deras stuga för att värma oss.
och efter det gick jonna, malva och jag ut och åkte 1 timme.
senare mötte vi upp några av föräldrarna. åkte en stund sen tog jonna,malva o jag, sitt liften upp till toppen.
mötte föräldrarna på toppen och gick in på någon resturang.
efter ungefär 20 minuter skulle vi försöka ta oss ner då backen var jätte isig så jätte svårt + att liftana skulle stänga om 15 minuter.
men vi tog oss ner och stannade vid deras stuga och pratade med alla familjerna, efter det gick nårra bort till after ski. (bar/resturang)
och efter det gick jag och mamma och lämnade skidorna i skåpen och gick in på rummet.
har hunnit med att duscha oliteså.
och nu vid 6 sticker jag och min familj till en italiensk restaurang.
och vid 7 går vi till dom andras stugor och tillbringar kvällen i julia & jonnas stuga med alla dom andra familjerna.
men blir nog att vi (barn) går ut och inte sitter inne hela kvällen.
om ni undrar så är det 5 familjer.
så yes detta var min dag / denna kvällen
så vi hörs. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0