when i was seven years old, was all this shit so far away.

dagen har jag spenderat ute i backen med mycket fint folk.
trodde jag skulle orka upp vid 9. men nej istället blev det kvart i 11.
och vid 11 skulle jag vara borta på EXPERIUM. så lite panik.
men kom dit 5 över 11. mötte en del, för vi skulle hyra snowboard.
har åkt innan, så gick väl rätt okej.
förutom att julia är sån klump så hon trillade och bröt handleden. 
så hon fick direkt till akuten och gipsa.
så pallade jag inte mer snowboard så jag hämtade skidorna istället.
var iväg 3 timmar, lite överallt. till halv 4, då liftarna stängdes.
åkte till deras stugor, var där en stund. sen vidare hem.
somnade även en stund.
senare vid 7 stack jag till deras stugor och har även varit där ända tills nu.
har inte tid för datorn här på dagarna. så bloggar såhär sent.
men nu ska jag sova, en ny dag väntar! hörs ♥

bild från dagen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0