det är så vi låter för barnen.

springa vägga rundan på idrotten sedan håltimme då vi tjejer invigde glassbåten, senare mötte vi oscar och svante och var med de en liten stund i slutet av håltimmen. slutade skolan vid 3. sedan äta på vägga rökeri med mina föräldrar, efter det hem och somnade i solen, och när jag vaknade hade jag världens hals ont. nu har jag precis pluggat lite biologi och övat på vår dans som vi har på p-tiden. ska även plugga lite engelska nu, och senare spela yatzy, sedan duscha och sova. mina dagar rullar på som de ska. och det är bara någon vecka till min födelsedag! och ska även göra iordning mitt rum, bygga ut, nytt golv, ny tapet och allt. så happy girl. puss

känner även att det blev en rätt stor bild, och en hemskt låt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0