you know how I am.

hemma nu. skolan gick bra, på idrotten spang vi orientering var dock inte med, så gick. slutade 2 så träffade oscar en liten stund och körde även hem han. kom hem och bakade nått missbildat med min syster. vid klockan halv 6 fixade jag mig för in på statsteatern och titta musikal med minna! ska dock se den på onsdag igen med skolan, menmen. dom var iallafall väldigt duktiga! följde även minna hem, sen hämtade mamma och nu ska jag gå ner och äta nått och måste öva på engelskan, som verkligen aldrig blir av. puss

p.s skulle fixa bloglovin igår, lyckades med sagas hjälp. fast skulle även klistra in den i kodmallarna då jag råkade radera nått och nu är hela länken borta i sidan, den ända som är kvar är bloggsvaret! så om någon har tid för att hjälpa mig med det, hör gärna av er då. och om inte, får jag be någon jag känner som har blogg.se. ska iallafall få tillbaka det någon gång, stå ut.



Kommentarer
Postat av: Ellen

hoppas du får en fin dag.

2011-05-17 @ 07:30:52
URL: http://ellenlifestyle.devote.se
Postat av: ellen

sötnos

2011-05-17 @ 13:32:56
URL: http://ellenlifestyle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0