NU KÖR VI BLOGGEN.

som sagt stort stort förlåt för att jag inte bloggat dessa dagarna. men har varit fullt upp varit ute hela dagarna. och ute hela helgen även fyllt år med mera.

torsdag : var jag på stan med mamma, köpte lite smått som jag ville ha på min födelsedag! sedan spenderade jag kvällen ute i det varma vädret bl.a lite plugg.

fredag :
dagen innan min födelsedag, spenderade jag ute på strandpromenaden, kg och stan med julia, filip och herman. senare träffade vi hur många som helst ute på strandpromenaden och träffade även oscar en bit in på kvällen. fick en bra början på min födelsedag där!

lördag :
jag fyllde år, blev såklart väckt på sängen av min familj, fick mycket fint. senare vid 2 kom släkt, kompisar och oscar! åt grillat och tårta. senare vid 6 begav jag, julia och oscar oss in mot stan för en fin kväll där, mötte upp elin och sen satt vi lite på strandpromenaden. senare gick jag, julia och elin in på en annan fest i stan och var nog där till 11. vid 11 gick jag och julia till strandpromenaden igen och träffade nog hela karlshamn kändes det som. haha, hade ett bra slut på min 14 års dag där, med mycket fint folk och mycket skratt. senare åkte vi nog hem vid 1-2, då oscar sov hos mig. mys.

söndag :
på söndagen vaknade en trött sanna bredvid en trött oscar. och vid ungefär 1 stack han hem och jag stack vidare för att fira min minsta kusin och farfar! sedan spenderade jag mycket tid med mina inlines.

måndag :
somnade i soffan efter en fullbokad helg, åkte inlines runt hela matvik och pluggade lite.

tisdag :
alltså idag, skola. senare stack jag till vägga och åt lunch med mina föräldrar. sedan hem och byta om och sedan vidare till julia, åkte inlines från elisberg till hällaryd. sedan hem och nu har jag precis fixat lite i mitt rum och snart blir det duschen, tvn och lite plugg.

tycker jag har haft en riktigt bra helg och födelsedag. här under kommer massa bilder på vad jag fick! förklaring varför jag inte bloggat är att jag har haft fullt upp, sen funkar inte min statistik och lite inlägg hackar på bloggen, och jag har inte fixat det gamla som försvunnit. men jag har även startat en ny blogg på devote också. ska nog blogga på båda två bloggarna, för jag vill inte ha min blogg såhär längre, alltså jag måste fixa det på nått sätt.
och sen prenoverar vi mitt rum alltså har jag inte min egna dator. vilket leder till svårare att lägga in bilder!

DEN BLOGGEN JAG KOMMER OCKSÅ BLOGGA PÅ HITTAR DU HÄR EMELLAN! ( www.sstarshoot.devote.se )


halsband, öronhängen och spännen från bikbok.

favorit perfym. hela peketet med 2 perfymer och något man smörjer in sig i.

sex in the city perfymen.

shorts och topp från bikbok.

tröja från bikbok.

tröja / linne från bikbok.

titanic filmen.

sol puder.

gult nagelack, glans droppar. ögonskugga och volym / puder.

ny model på björn borg trosor.

escada perfym.

ring från bikbok.

godis tabletter.
vita inlines.

iphone4.

iphone4.

paris hilton perfym.

slags benvärmare och armband när man solar, först blir de rosa när den aktiveras, senare lila när den känner att man ska smörja in sig mer och blå när det är lagom med sol och den tycker man ska gå och klä på sig, rätt häftig.

ring, ögonskuggor, special spänne och nivea rolon.

armband från göranssons guld med ett S på.

en tröja från MQ.

3800 :-

OCH DETTA SUPER FINA FICK JAG AV VÄRLDENS BÄSTA POJKVÄN OSCAR. EN ÄKTA SILVER RING MED EN DIAMANT I FRÅN GULDFYND & ETT ÄKTA SILVER HALSBAND FRÅN GULDFYND MED ETT SILVER HJÄRTA PÅ. du är bäst.





Kommentarer
Postat av: Anonym

bortskämt sanna, bortskämt..

;*

2011-05-25 @ 21:31:47
URL: http://thakejsare.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0