vi väntar på rätt tillfälle.

inte orkar blogga innan detta. men igår hade jag en riktigt kul kväll ute med massa folk, åkte även båt med calle och oskar först. och kan ju säga att jag och julia gjorde allt vi inte skulle göra under kvällen. sedan åkte vi väl hem runt 12 då oscar även följde med hem och sov här. idag vaknade vi runt 10 och vi har även hunnit köra vår båt från norje till matvik. och nu har jag precis ätit grillat och nu ska jag bara fixa mig sen sticker jag in till stan igen i väntan på en trevlig kväll med folket och julia. ha en trevlig lördag alla fina läsare! 





Kommentarer
Postat av: emma

fina bilder!

2011-05-15 @ 00:48:18
URL: http://vicckiss.devote.se
Postat av: danne

riktigt snygg keps! Du passade i det, få dina tjejkompisar att börja använda det med :D Street gear <3

2011-05-15 @ 01:47:02
Postat av: saralee

fina bilder. fråga: vad fick dig att börja blogga?

2011-05-15 @ 21:16:57
URL: http://saraleehannah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0